加入順豐速遞收件選項功能到網店

現時市場上已有不少網店 DIY 建立平台,當然它們各有優點和缺點。各位 Google 下都可以搵到大量相關文章,我不作評論了。但當中不少有經營朋友都會問我點加一個功能,這功能就是 “順豐速遞收件選項”。答案很簡單,用 shopline 咪得囉!其實不少店主都知呢個答案,所以每次答完就會聽到一堆不用呢個平台的原因。

現在香港客人在網店消費後,使用順豐作為收送件這選擇又真係非常常用,如果在完成結賬時可以輕鬆設定埋順豐收件點又真係幾方面。

當然如果你正使用其他網店 DIY 建立平台或罐頭網店平台,又真係無其他簡單方法,功能主要都係要靠平台服務供應商去開發及提供。但如果你用的是自行製作的網店網站,例如是 WordPress 或是 HTML 製作的,就簡單得多,只要透單修改或開發就可以得到想要的功能。

網頁設計製作不是一個做完就完成的 Project,網站是需要持續成長發展,功能是需要與時並進。所以製作時就需要找些有責任心又有真技術的公司幫忙,又或者找這些公司幫忙維護。

正所謂 : 網頁設計呢樣嘢… 除左價錢要合理,功能亦非常重要 !!!